Reklamace

ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY, VÝMĚNA, VRÁCENÍ ZBOŽÍ  A PENĚZ

1) dle Občanského zákoníku, § 1829, odst. 1 má spotřebitel právo na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí plnění bez udání důvodu a jakékoli sankce v případě, že se jedná o prodej zboží.

2) dle Občanského zákoníku, § 1832 odstoupí-li spotřebitel od smlouvy v plném rozsahu, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Podnikatel vrátí spotřebiteli přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady. Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který podnikatel nabízí, vrátí podnikatel spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Náklady spojené s dopravou se nevrací. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, podnikatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy v částečném rozsahu, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, částku odpovídající kupní ceně zboží. Náklady na dodání a dopravu se nevrací. Pokud se jedná o výměnu (např.nevhodná velikost či barva) podnikatel zašle nové zboží spotřebiteli na své náklady dopravní společností dle vlastního výběru ( v tomto případě zákazník ale nemůžeme přidávat další objednané zboží. Nové zboží je nutné řádně objednat jako novou objednávku.)

3) Vrácení zásilky nemůže být učiněno na dobírku. Prodávající si vyhrazuje právo zásilku odeslanou jako dobírka nepřevzít. Po navrácení zboží, prodávající postupuje dle reklamačního řádu. Výrobek prodávající vymění nebo opraví na své náklady či vrátí peníze. Náklady spojené s odesíláním zásilky se nevrací.

 

REKLAMACE

1) Reklamaci vůči prodávajícímu spotřebil uplatní telefonicky, emailem či písemnou formou, s uvedením, čeho se reklamovaná vada týká, jak se vada projevuje a k reklamaci přiloží kopii dodacího listu nebo faktury či jiný doklad prokazující nákup zboží. 

2) Zjevné vady zboží a vady je kupující povinen uplatnit bezodkladně u prodávajícího. Tyto vady, budou-li shledány prodávajícím oprávněnými, budou prodávajícím vyřešeny nejpozději do 30 dní od doručení reklamace, a to dobropisem nebo dodatečným dodáním či výměnou zboží dle dohody smluvních stran. Reklamace vyřizujeme většinou do 3 pracovních dnů a vždy se snažíme o maximální spokojenost našich zákazníků.

3) Kupující je povinen provést po převzetí zboží neprodleně řádnou přejímku zboží a zkontrolovat druh, množství a jakost zboží. V případě neodůvodněného odmítnutí nepoškozené dodávky a vrácení do skladu prodávajícího, může prodávající uplatnit na kupujícím nárok na náhradu nákladů spojených s tímto odmítnutím.

4) O vadách zjištěných při převzetí zboží od dopravce je ve vlastním zájmu kupujícího provést záznam o poškození zásilky s podpisem přímo s dopravcem na odpovídající dodací list nebo zboží v poškozeném obalu nepřijímat

 

 

Pracujeme ❤ - Svatbasradosti.cz Sunlight systems - tvorba e-shopů