Podmínky smlouvy o pronájmu

Svatební dekorace a mobiliář vám půjčíme v minimální výši 400 Kč a na základě Smlouvy o pronájmu. Smlouvu uzavřeme písemně a to po telefonickém nebo elektronickém potvrzení z naší strany, že je inventář volný ve vašem termínu a po zaslání a odsouhlasení cenové nabídky. Smlouvu vám zašleme e-mailem. Teprve po vrácení vyplněné a potvrzené smlouvy zpět se stává vaše rezervace závaznou.

V případě neobdržení potvrzené Smlouvy o pronájmu z vaší strany do pěti pracovních dnů, si vyhrazujeme právo dekorace nepronajmout a ponechat je k zapůjčení jinému zájemci. 

Průběh vyzvednutí svatebních dekorací a mobiliáře

Dekorace a mobiliář vám půjčíme na 5 dnů, obvykle od čtvrtka do pondělí.  Inventář si vyzvednete na adrese  Jungmannova 627, 697 01 Kyjov v předem domluveném čase. Vyzvednutí v jiné dny než je obvyklé, je nutné si domluvit individuálně předem. Vrátit inventář můžete pouze v pondělí v předem domluveném čase, aby bylo možné svatební dekorace, hlavně textil, připravit pro další zapůjčení. Nemusíte se bát, podrobnosti předání si určitě domluvíme telefonicky tak, aby vám to vyhovovalo.

V případě, že nejste pojízdní, je možné si u zapůjčení menších kusů dekorací a mobiliáře u nás sjednat dopravu osobním vozidlem, kterou zajišťujeme max. do 60 km od Kyjova. Menší odchylky v kilometrech nejsou problém. Vždy se rádi dohodneme a vyjdeme vám vstříc. Účtujeme 14 Kč/km na cestu tam i zpět. Cena se připočítává do celkové ceny pronájmu.

Inventář si prosím zkontrolujte ihned při převzetí. Převzetím souhlasíte, že inventář byl předán v pořádku dle Smlouvy o pronájmu, nepoškozen, neznečištěn a v počtu, který jste si rezervovali. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

Pro případ nevrácení zapůjčeného inventáře si účtujeme vratnou kauci, která činí 50% z ceny půjčovného. Tato částka bude vybírána v hotovosti v den předání inventáře a vrácena ihned při vracení nepoškozené inventáře zpět. V případě ztráty nějakého kusu inventáře prosíme, aby jste nám to dali vědět co nejdříve, ne až při vracení. Stát se to samozřejmě může, ale v případě, že by tento inventář bude rezervován ihned po vás, museli bychom tuto situaci obratem řešit a inventář nahradit. Náhradu ztráty vám naúčtujeme v plné ceně ztraceného kusu.

Průběh vrácení svatebních dekorací a mobiliáře

Svatební dekorace a  mobiliář je nutné vrátit osobně na adrese zapůjčení. V případě nerozbitných kusů je možné nám inventář zaslat řádně zabalený dopravcem v nejbližší pracovní den po dni konání akce. Tento způsob vrácení je možný jen po předešlé dohodě. Náklady na vrácení předmětů pronájmu nesete vy jako nájemce. Pokud od vás obdržíme inventář poškozen či znečištěn natolik, že jej nebude možné dále používat, nebo jej neobdržíme vůbec, budeme nuceni vám naúčtovat penále ve výši 100% z pořizovací ceny konkrétního zapůjčeného a znehodnoceného inventáře. Dostanete-li se do prodlení s uhrazením penále, budeme vám účtovat mluvní pokutu ve výši 1 000 Kč za každý den prodlení až do uhrazení celé částky. Veškeré pokuty a náhrady za škody mohou být soudně vymáhány.

Jak užívat předměty nájmu

Nábytek/dekorace

          1. nenechávejte nábytek, ani dekorace na dešti a stát na mokru

          2. v případě konání akce venku je nutné zapůjčené předměty chránit před vlivem počasí a včas uklidit do suchého prostředí, případně ihned vysušit 

          3. u dekorací na auta je nutné také přihlédnout k počasí, nedekorovat předměty na znečištěná a mokrá auta 

           4. nábytek/dekorace nijak neupravujte k obrazu svému

Textil/látky

            1. nepropichujte ani nesešívejte nití

            2. potahy před vrácením vždy rozvažte a poskládejte

             3. stuhy nikdy nemuchlejte, ale poskládejte tak, jak jste je od nás obdrželi

             4. textil neslouží jako hadr na utírání rukou, stolu či země

Ochrana osobních údajů

Ochrana osobních údajů se řídí zákonem o ochraně osobních údajů. Vaše osobní údaje používáme proto, abychom vám mohli poskytnout služby, o které máte zájem. Respektujeme vaše soukromí a snažíme se množství těchto dat minimalizovat na ta nejnutnější a chráníme je před zneužitím. Naše práce s osobními daty plně podléhá zákonným normám, zejména zákonu o ochraně osobních údajů.

Osobní údaje

„Osobní údaje“ jsou údaje, které nám poskytnete a které vás osobně identifikují (vaše jméno, adresu, tel. kontakt, e-mail). Tyto údaje od vás jako od zákazníka požadujeme při nákupu či pronájmu zboží abychom mohli vaše dotazy zpracovávat, odpovídat na vaše požadavky a zlepšovat naše služby a zaúčtovat vaši platbu za zboží. Pokud nakupujete jako firma potřebujeme znát i vaše IČO a DIČ a fakturační adresu. 

 Údaje o Vaší činnosti

Údaje o vašich rezervacích a další vaší činnosti v mají rovněž důvěrný charakter a podléhají stejným bezpečnostním pravidlům jako práce s osobními údaji. Všechna data, která od vás získáme, chráníme před zneužitím a tyto údaje nejsou sdíleny s nikým jiným než s pronajímatelem.


 

 

Tato webová stránka používá cookies

Na těchto stránkách fungují cookies, které naše společnosti využívají. Jednotlivé typy cookies a jejich dobu zpracování naleznete popsané níže v tabulce. Zvolte prosím Vámi preferovanou variantu. Pokud byste nás potřebovali ohledně výkonu vašich práv v souvislosti se zpracováním cookies kontaktovat, obraťte se prosím na společnost, jejíž stránky procházíte, nebo na našeho Pověřence pro ochranu osobních údajů. Pokud si myslíte, že s osobními údaji nenakládáme, jak bychom měli, máte možnost podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů. Budeme však rádi, pokud se nejdříve obrátíte přímo na nás a budeme tak moct Váš požadavek obratem vyřešit.