Časté dotazy

Časté dotazy

 

Objednávky

 

Mohu objednávat zboží telefonicky nebo přes e-mail?

Objednávky přijímáme pouze elektronicky přes e-shop. Potřebujete-li pomoci, obraťte se na nás na telefon (+420) 775 438 933 a to 7 dní v týdnu od 8:00 do 18:00.

 

Jak mohu stornovat již odeslanou objednávku?

Objednávku můžete stornovat e-mailem a to na info@svatbasradosti.cz . Pokud je objednávka ve stavu „Odeslaná“, je již předána přepravci k doručení. V této fázi nás kontaktujte na telefon (+420) 775 438 933, kde vás budeme informovat o následném postupu.

Platby

 

Chci platit bankovním převodem, kdy dostanu kontaktní údaje?

Po vystavení faktury vám dorazí na e-mail fakturační údaje, kde budou uvedeny podklady pro platbu. Podklady vám budou zaslány do dvou pracovních dnů od uskutečnění objednávky - jakmile bude prověřena dostupnost zboží a objednávka připravena k odeslání. Máte tedy jistotu, že veškeré zboží, které zaplatíte, je skladem a připraveno k odeslání.

 

Jak dlouhou dobu mám na zaplacení objednávky při zvolení platby předem na účet?

Vaši platbu očekáváme do pěti pracovních dní po odeslání faktury. Následně vás budeme kontaktovat, zda máte o objednávku stále zájem. V případě, že se nám nepodaří vás kontaktovat, bude objednávka posléze stornována. Potřebujete-li delší lhůtu pro uhrazení objednávky, připište tuto informaci do poznámky k objednávce.

Doručení objednávky

 

Jaká je dodací doba zboží?

Objednávky expedujeme co nejdříve po přijetí objednávky, zpravidla do dvou pracovních dnů. Jestliže je expedice objednávky z nějakých důvodů zpožděna, budeme Vás o této skutečnosti informovat. Jakmile bude zboží předáno přepravci, můžete pak cestu balíku sledovat přímo na webu přepravce.

 

Kde mohu sledovat svou zásilku?

Po předání balíku přepravní společnosti vám e-mailem zašleme číslo balíku a cestu zásilky pak můžete sledovat na webu přepravce.

 

Jak postupovat, když jsem zásilku nemohl převzít, ta byla odeslána zpět odesílateli a já mám o ni stále zájem?

Kontaktujte nás na telefonním čísle (+420) 775 438 933. Zde vám sdělíme nejvhodnější postup.

 

Jak mám postupovat v případě nedoručení zásilky?

Jestliže vidíte v systému přepravce, že vaše zásilka již několik dní nezměnila umístění, kontaktujte přímo daného přepravce. Pokud jste od nás neobdrželi informaci o vyřízení objednávky a její předání přepravci, kontaktujte nás prosím prostřednictvím telefonu (+420) 775 438 933 nebo e-mailu info@svatbasradosti.cz.

 

Jak mám postupovat v případě, že mi bude doručena poškozená zásilka?

Zásilku si při převzetí řádně zkontrolujte. Jestliže zjistíte její poškození, ihned to sdělte přepravci a ten vás bude informovat o následném postupu. Zjistíte-li poškození zboží až po otevření zásilky, kontaktujte nás, nabídneme vám možnosti řešení této situace.

 

Odeslali jste mi zboží, ale v době doručení nebudu na dodací adrese. Co teď?

Kontaktujte přepravce s požadavkem na změnu termínu či místa dodání zboží.

 

Jak se dozvím, že zboží již bylo odeslané?

Informaci o vyřízení objednávky vám zašleme na e-mail uvedený v objednávce. Po předání balíku přepravní společnosti vám e-mailem zašleme číslo balíku a ten pak můžete sledovat na webu přepravce.

Reklamace, výměna zboží a odstoupení od kupní smlouvy

 

Jak postupovat, pokud chci zboží reklamovat?

V případě reklamace postupujte dle informací uvedených zde.

 

Jak mám postupovat, když chci nějaké zakoupené zboží vyměnit za jiné?

Kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@svatbasradosti.cz nebo telefonu (+420) 775 438 933 (po - pá 8:00 - 18:00).

 

Co mám dělat, když je nějaká položka v přijaté objednávce vadná, chybně dodaná, nebo v objednávce zcela chybí?

V případě reklamace postupujte dle informací uvedených zde. Kontaktuje nás prostřednictvím e-mailu info@svatbasradosti.cz nebo telefonu (+420) 775 438 933 (po - pá 8:00 - 18:00).

 

Jak správně využít svého zákonného práva na vrácení zboží zakoupeného na internetu?

Přesné informace o správném postupu najdete v našich obchodních podmínkách v odstavci „Odstoupení od kupní smlouvy“.

 

Ověřeno zákazníky (heureka.cz)
Ověřený zákazník
Hodnocení: 5 / 5
Hodnocení: 5 / 5
  • Příjemná a milá paní majitelka, opravdová profesionálka na svém místě, která ví co je potřeba. Doporučuji
Ověřený zákazník
Hodnocení: 5 / 5
Hodnocení: 5 / 5
Zboží přišlo v pořádku.00000
Ověřený zákazník
Hodnocení: 5 / 5
Hodnocení: 5 / 5
  • Rychlost a ochota
Zákazníci o nás říkají...

Lenka Š.

 Sháněli jsme pár dekorací na venkovní obřad, tak jsem ráda, že jsme narazili na "svatbusradosti", dekorace hezké a za příznivou cenu. Na slavobrane už je znát, že byla vice používaná, ale svůj účel splnila a v kombinaci se závěsem a umelyma kytkama vypadala honosne plus hezky stolek :-) Jako bonus velice rychlá komunikace pri vyřízení a následné vyzvednuti objednávky, byli jsme spokojeni. 
LN

Lada N.

 Jelikož jsme měli svatbu na starším kulturním domě, bylo potřeba hodně práce a dekorování. S paní Lucií jsme vše dopředu poměřili, nachystali, aby přípravy těsně před svatbou šly od ruky. K dispozici je výběr z velkého množství dekorací a svatebních nezbytností různých stylů a barev. Paní Lucie je moc milá a ochotná, práce s ní byla radost. Rozhodně doporučujeme! 

Zobrazit všechny  

Tato webová stránka používá cookies

Na těchto stránkách fungují cookies, které naše společnosti využívají. Jednotlivé typy cookies a jejich dobu zpracování naleznete popsané níže v tabulce. Zvolte prosím Vámi preferovanou variantu. Pokud byste nás potřebovali ohledně výkonu vašich práv v souvislosti se zpracováním cookies kontaktovat, obraťte se prosím na společnost, jejíž stránky procházíte, nebo na našeho Pověřence pro ochranu osobních údajů. Pokud si myslíte, že s osobními údaji nenakládáme, jak bychom měli, máte možnost podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů. Budeme však rádi, pokud se nejdříve obrátíte přímo na nás a budeme tak moct Váš požadavek obratem vyřešit.