![]() |
Lucie Dufková - Svatbasradosti.cz
Tel: +420 775 438 933 (8:00 - 18:00) |
Vítejte na našich stránkách svatba s radostí. Mé jméno je Lucie Dufková a jsem certifikovaná svatební koordinátorka s 3 letou praxí. Ke svatbám jsem se dostala jako host na svatbě, nabídla jsem se, že pomůžu s koordinací a od té doby se svatby staly mou nedílnou součástí. Nemám svatební agenturu a nedělám svatby jak na běžícím páse. Preferuji spíše méně svateb, ale za to s naprostou precizností a empatií.
Svatba má být jedním z vašich nejkrásnější dní ve vašem životě a vzpomínky na ni mají být jedinečné a nezapomenutelné. Vše naplánovat a zařídit, ale zabere hromadu času a stojí hodně práce. Mnohdy mají snoubenci plno nápadů, mnoho představ a přání až se v tom ztrácí. A přesně v takových případech je dobré mít vedle sebe někoho, kdo se s vámi zastaví a pomůže si všechny myšlenky ujasnit a sjednotit. Nabídne Vám pomocnou ruku při výběru dodavatelů, poskytne cenné rady při výběru svatebního místa a stylu svatby, projde s vámi rozpočet svatby, sestaví s vámi harmonogram celého svatebního dne a připraví vás na váš svatební den, tak aby vás nemohlo nic překvapit.
Předsvatební přípravy jsou nedílnou součástí naší spolupráce. Poskytnou nám ideální příležitost se lépe poznat, pochopit a převést vaše sny a přání ve svatební den do reality. Mou prioritou je vždy zrealizovat vám svatbu přesně takovou jakou jste si vysnili. Po celou dobu příprav vám budu k dispozici na emailu či telefonu. Kdykoliv se na mě, tak můžete obrátit. Nejlepší je samozřejmě osobní kontakt, takže kdykoliv se s vámi ráda i setkám.
1 x konzultační schůzka 3 hodiny
sestavení rozpočtu svatby
výběr svatebního místa
styl svatby
kontakt na ověřené dodavatele
sestavení harmonogramu svatebního dne
předání now-how na základě několikaletých pracovních zkušeností
Hodinová sazba 500 Kč
Plánujete si své „ANO“ říci na louce, na lesní mýtině, na zahradě, na zámku či na statku? Nic pro nás není problém. Rádi vám poskytneme veškeré vybavení a zajistíme výzdobu na tento životní okamžik kdekoliv. Vybírat u nás můžete z několika slavobrán a obřadních stolků. Sebe menší detail tvoří dokonalý celek. Proto Vám také můžeme nabídnout zápichy do uličky zdobené květinami, lucerničky, svícny, šifony a umělé květiny na slavobránu, polštářky či krabičky na prstýnky a mnoho mnoho dalšího.
1x konzultační schůzka
výběr svatebního stylu svatby aby ladil s místem obřadu
zajištění dekorací ať už vlastních či námi půjčených
dekorování svatebního obřadu
dovoz a odvoz dekorací v den svatby
Tato služba je ideální pro svatby, kdy máte svatební obřad jinde než svatební hostinu neboť obsahuje dovoz dekorací, jejich instalaci a deinstalaci po svatebním obřadu.
Cena služby je 3 000 Kč a nezahrnuje cenu pronájmu půjčených dekorací.
Při dekorování svatební tabule se vždy řídíme vašim vybraným stylem svatby a vámi zvolenými dekoracemi. Našim úkolem je zajistit aby vše bylo na svém místě, dekorace tvořily ucelený celek, jednotlivě se doplňovaly a vykouzlily nezapomenutelnou atmosféru nejen pro vás ale i pro vaše hosty. Opět vám nabízíme široký sortiment pro jakýkoliv styl svatby. K dispozici budete mít různé svícny, vázičky, běhouny, květinové dekorace a samozřejmostí jsou také potahy na židle, mašle na židle popřípadě ubrusy. Pokud však již máte nakoupené dekorace a z časových nebo jakýchkoliv důvodů chcete s dekorováním pomoci, určitě se na nás obraťte. Rozhodně netrváme na to, abychom chystali svatbu pouze s našimi dekoracemi.
1x konzultační schůzka
výběr stylu svatby
výběr a ladění dekorací
zajištění dekorací vlastních či námi půjčených
dekorování svatební tabule
Cena služby je 50 Kč za osobu (místo u svatební tabule). Cena nezahrnuje pronájem půjčených dekorací.
Nejdůležitější část celého svatebního dne je jistě svatební obřad. Pokud nechce využít služeb svatební koordinátorky na celý svatební den, určitě doporučuji mít ji alespoň na obřad. Jistě se shodneme, že si nepřejete aby někdo z Vašich hostů nevěděl, kde se koná obřad a nedej bože promeškal vaše „ANO“.
1x konzultační schůzku
příjezd na místo konání obřadu hodinu před jeho začátkem
uvítání hostů
myrtování svatebních hostů
seznámení s harmonogramem obřadu
spolupráce s matrikou
asistenci fotografovi kameramanovi
usazení hostů k obřadu
obsluhy hudby k obřadu
dohled nad hladkým průběhem obřadu
dle domluvy zajištění svatebních zvyků po obřadu
koordinace přesunu hostů ke svatební tabuli
Časová náročnost 2-3 hodiny. Hodinová sazba 600 Kč.
Jestliže váháte, zda si zajistit koordinaci svatebního dne, zkuste si odpovědět na následují otázky.
Chcete hladký průběh svatby, mít informované hosty aby věděly co se bude dít a co je pro ně připravené?
Chcete si svůj den naprosto užít a neřešit žádné nepříjemnosti či starosti?
Nechcete na nikoho z Vašeho okolí hodit tuto zodpovědnost, protože chcete aby si to všichni užili společně s Vámi?
Pokud jsou Vaše odpovědi ANO, tak jste na našich stránkách správně! Mým hlavním úkolem na vaší svatbě je aby váš velký den proběhl hladce a naprosto dle vašich představ. A nemluvím jen o dekoracích, ale za velmi důležité považuji aby i Vašim hostům nic nechybělo a užívali si svatbu stejně jako Vy. Vždy se snažím dohlížet na klidný průběh svatby, ale také předvídat a eliminovat veškeré zádrhely.
3x konzultační schůzka
sestavení harmonogramu svatebního dne
koordinace dodavatelů (fotograf, kameraman, matrika)
zajištění výzdoby svatebního místa a hostiny
uvítání hostů
myrtování svatebních hostů
dohled nad hladkým průběhem obřadu
zajištění svatebních zvyků po obřadu
koordinace přesunu hostů ke svatební tabuli
organizování odpolední zábavy pro vaše hosty během focení novomanželů
dle domluvy ohlášení krájení svatebního dortu, první tanec, svatební hry
Časová náročnost 10 hodin. Cena služby od 14 000 Kč.